Поліграфія для бізнесу, упаковка, виробництво книг та журналів – друкарський дім CHECKMATE
Що ж являє собою корпоративний брендбук і для чого він потрібен більшості компаній, що розвиваються?
У пострадянському просторі під терміном "брендбук" мають на увазі докладний опис правил і рекомендацій щодо створення макетів візуальної продукції з символікою компанії. Під фірмовим стилем мається на увазі звід всіх елементів, що вказують на преналежність до фірми. У створенні корпоративного образу компанії не існує незначущіх деталей, враховується кожен міліметр і кожен нюанс. Будь-які відхилення, спотворення і самостійні колірні рішення, які відрізняються від прописаних в керівництві, є порушенням фірмового стилю. Кажучи коротко, брендбук - це звід технічних вимог для дизайнерів, що займаються створенням оригінал-макетів, а також виконавців, які здійснюють матеріальну реалізацію брендованої продукції.
Зміст брендбуку залежить від характеристики і масштабів виробництва фірми. Брендбук не регламентований ГОСТами та іншими загальноприйнятими обов'язковими стандартами, він може бути серйозним і лаконічним як, наприклад, у великих компаній, що виробляють автомобілі, технічне обладнання, або оформленим у грайливій формі, як у програмного забезпечення для спілкування і відеодзвінків Skype.
Але, навіть не дивлячись на таку свободу в оформленні брендбуку, існують певні обов'язкові стандарти. Найпростіший брендбук повинен містити в собі:
- інформацію про фірмові кольори, їх поєднання;
- фірмовий знак і його геометрію;
- логотип, його текстові та колірні рішення;
- варіації фірмового фону;
- інформацію про основні і додаткові фірмові шрифти;
- приклади всілякої брендованої продукції та рекламних конструкцій.
Сам по собі брендбук також є поліграфічною продукцією, в певній мірі, рекламною продукцією. Тож і його оформлення залежить від його змісту. Верстка брендбуку - це трудомістке і відповідальне завдання, адже від його якості залежить подальший успіх компанії серед потенційних клієнтів і співробітників, тому на створенні брендбуку, зазвичай, не економлять і ніколи не довіряють цю справу аматорам.
" itemprop="image">Брендбук, в сучасному розумінні, - це посібник з використання фірмового стилю. Зараз бренди використовують в бізнесі, рекламі та маркетингу, хоча перші спроби брендування використовувалися в тваринництві. Господарі ставили на шкірі своїх тварин клеймо, щоб не сплутати худобу на пасовищі. У більшості штатів Америки закон вимагає клеймувати тварин і реєструвати клеймо, перш, ніж використовувати його. Тож перші брендбуки являли собою опис клейма, правила по його розташуванню, ім'я власника "бренду" і перелік типів тварин, підданих тавруванню. Такі брендбуки існують донині, багато штатів надають їх у вільному доступі. Крім відмінної функції, таврування тварин і створення окремого брендбуку під кожне клеймо слугують допоміжним інструментом для правоохоронних органів, які займаються питаннями крадіжки тварин і насильства над ними. Слід зазначити, що для американського користувача термін "брендбук" й донині стосується лише тваринництва. А те, що ми називаємо брендбуком, для них - "Style guide".
Що ж являє собою корпоративний брендбук і для чого він потрібен більшості компаній, що розвиваються?
У пострадянському просторі під терміном "брендбук" мають на увазі докладний опис правил і рекомендацій щодо створення макетів візуальної продукції з символікою компанії. Під фірмовим стилем мається на увазі звід всіх елементів, що вказують на преналежність до фірми. У створенні корпоративного образу компанії не існує незначущіх деталей, враховується кожен міліметр і кожен нюанс. Будь-які відхилення, спотворення і самостійні колірні рішення, які відрізняються від прописаних в керівництві, є порушенням фірмового стилю. Кажучи коротко, брендбук - це звід технічних вимог для дизайнерів, що займаються створенням оригінал-макетів, а також виконавців, які здійснюють матеріальну реалізацію брендованої продукції.
Зміст брендбуку залежить від характеристики і масштабів виробництва фірми. Брендбук не регламентований ГОСТами та іншими загальноприйнятими обов'язковими стандартами, він може бути серйозним і лаконічним як, наприклад, у великих компаній, що виробляють автомобілі, технічне обладнання, або оформленим у грайливій формі, як у програмного забезпечення для спілкування і відеодзвінків Skype.
Але, навіть не дивлячись на таку свободу в оформленні брендбуку, існують певні обов'язкові стандарти. Найпростіший брендбук повинен містити в собі:
- інформацію про фірмові кольори, їх поєднання;
- фірмовий знак і його геометрію;
- логотип, його текстові та колірні рішення;
- варіації фірмового фону;
- інформацію про основні і додаткові фірмові шрифти;
- приклади всілякої брендованої продукції та рекламних конструкцій.
Сам по собі брендбук також є поліграфічною продукцією, в певній мірі, рекламною продукцією. Тож і його оформлення залежить від його змісту. Верстка брендбуку - це трудомістке і відповідальне завдання, адже від його якості залежить подальший успіх компанії серед потенційних клієнтів і співробітників, тому на створенні брендбуку, зазвичай, не економлять і ніколи не довіряють цю справу аматорам.